دکتر دندان پزشک کودکان در فردیس

دکتر دندان پزشک کودکان در فردیس

دکتر دندان پزشک کودکان در فردیس را با کلینیک دندان پزشکی کیانا به مدیریت خانم دکتر بهاره ظفری بیابید. درخدمت شما هستیم با خدماتی همچون :

  • عصب کشی ریشه
  • عصب کشی دندان نابالغ کودکان
  • سنجش سلامت دندان‌های کودک
  • ترمیم و روکش دندان‌ها
  • کشیدن و فضا نگهدار
  • دندان پزشکی اطفال بدون بیهوشی
  • دندان پزشکی کودکان بیش فعال

برای اطلاعات بیشتر و رزرو نوبت تنها کافیست با ما تماس حاصل فرمایید. یا اینکه با کمک مسیریابی در کلینیک حضور یابید تا در اسرع وقت دندان‌های کودک شما معاینه شود.

بهترین دکتر دندان پزشک کودکان در فردیس

همیشه سوال بر این بوده است که بهترین دندان پزشک کودک در فردیس چه کسی است؟ و اصلا ما از کجا متوجه شویم که کدام دکتر صلاحیت کار بروی دندان کودکمان را دارد؟

اما چه كسى صلاحيت انجام كار دندانپزشكى روى دندان‌های كودك را دارد؟ یک دندان پزشک کودک ، در اولین قدم باید مهارت فنی دندان پزشکی مخصوص کودک را دارا باشد. مورد بعدی توانایی رفتاری دندان پزشک با کودکان است.این مهارت را خیلی دندان پزشک‌ها با گذراندن دوره های روانشناسی بدست می‌آورند. و خیلی‌ها هم با تجریه کاری ای که داشته اند. اینجاست که متوجه می‌شویم یک داندان پزشک بزرگسال به طور معمول یک دندان پزشک کودک خوب نیست.

دکتر دندان پزشک کودکان در فردیس

اینجاست که ما به شما کلینیک دندان پزشکی کیانا در فردیس را معرفی می‌نماییم.

دندان پزشک کودک در فردیس

دندان پزشکان بیماری‌های دهان و دندانی را تشخیص داده. و با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به رفع مشکلات دهانی و دندانی می‌پردازند. دندان پزشکان طیف گسترده‌ای از مشکلات لثه، فک دندان و سایر قسمت های دهان را درمان می‌کنند. دندان پزشکان میتوانند در زمینه های ترمیمی، پیشگیری و حتی مراقبت های اورژانسی دندانپزشکی فعالیت نمایند.
درمان های پیشگیرانه دندان پزشکی شامل معاینات دندان‌پزشکی به وسیله بررسی دندان ها با اشعه ایکس یا عکس‌برداری از دندان ها. جرم گیری دندان ها و درمان های فلوراید مانند فلوراید تراپی یا همان وارنیش دندان که برای کودکان بالای ۳ سال می‌توان انجام داد. درمان های ترمیمی که دندان پزشکان برای ترمیم یا جایگزینی دندان‌ها انجام می‌دهند. شامل: پر کردن، گذاشتن روکش یا تاج دندان ، درست کردن پل های بین دندانی، ایمپلنت های دندانی می‌باشند.
مراقبت های اورژانسی دندان‌پزشکی شامل کشیدن دندان، روت کانال یا عصب‌کشی و درمان دندان های شکسته و از بین رفته هستند.
تخصص های زیادی در رشته دندان‌ پزشکی وجود دارند. که عبارتند از متخصص ارتودنسی، متخصص عصب‌کشی، متخصص لثه یا پریودنتیکس، متخصص پروتز دندان، دندانپزشکی بهداشت عمومی، متخصص دندانپزشکی کودکان و…
متخصص دندان‌پزشک اطفال:
متخصصان دندان‌پزشک کودک آموزش و تجربه ویژه‌ای در ارتباط با مراقبت از دندان‌های کودکان دارند. همچنین توانایی برقراری ارتباط مناسب با کودکان و ارائه مراقبت‌های مناسب را دارند. بنابراین، اگر نیاز به مراقبت دندانی ویژه برای کودکتان دارید. می‌توانید به کلینیک دندان‌پزشکی کیانا مراجعه کنید و با دکتر بهاره ظفری متخصص دندان‌پزشکی کودکان مشورت نمایید.

دندان پزشک در فردیس

دندان پزشک در فردیس

دندان پزشک در فردیس را در کلینیک دندان پزشکی کیانا جستجو نمایید.اما دندان پزشک کیست؟ و دندان پزشک خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

در آغاز ذکر این موضوع الزامی است که دندان پزشک کودک با دندان پزشک عمومی، تخصصی متفاوت است.
دندان پرشک عمومی یا همان دندان پزشک خانواده کسی است که مراجعه کننده را در هر سن سالی ویزیت نماید. بیشتر دندان پزشکانی که دندان پزشک عمومی هستند،تخصص آنچنانی در زیر شاخه‌های دندان پزشکی ندارند . مثل دکتر عمومی‌ای که متخصص نیست اما می‌تواند مشکلات عمومی بدن را شناسایی کند اما متخصص نیست. اما قادر است با دارو درمانی بیمار را معالجه نماید. دندان پزشک عمومی هم همینطور است.روش‌های دندان پزشکی عمومی مانند پر کردن دندان ، زیبایی و دیگر خدمات دندان پزشکی را انجام می‌دهد.اما خب طبیعی است که تخصص و دانش یک دندان پزشک متخصص را ندارد. البته این به این معنا هم است که دندان پزشک عمومی، تخصصی در دندان پزشکی اطفال ندارد البته که توانایی خدمت به کودکان رادارد اما یک دندان پزشک کودک تخصص بالاتری دارد.

البته که مراجعه کننده کودک نسبت به مراجعه کننده بزرگسال، نیازمند درمان‌های متفاوتی است.که مختص بچه‌ها و کم سن سال ها می‌باشد.پس نتیجه گیری این می‌باشد که برای رفع مشکلات دندانی کودکان باید به متخصص دندان پزشک مراجعه نمایید.

برای رزرو وقت با ما تماس حاصل فرمایید.

متخصص دندان‌پزشک کودک در فردیس

متخصص دندان‌پزشک کودکان به ارزیابی و تشخیص مشکلات دندانی و فکی در کودکان می‌پردازد. که این شامل بررسی دوره‌ای دندان‌های کودک، بررسی موقعیت و توسعه فک‌ها، تشخیص بیماری‌های دهانی مانند تعفن دندان‌ها و بیماری‌های لثه می‌شود. وظیفه دیگر ایم متخصص پیشگیری و بهداشت دهانی است که عبارت از توصیه‌ها و آموزش‌هایی برای حفظ بهداشت دهان و دندان‌های کودک، از جمله راهنمایی در مورد تکنیک‌های مسواک زدن، مصرف مواد غذایی مناسب برای دندان‌ها، و استفاده از فلوراید می‌باشد.

متخصص دندان پزشک اطفال مشکلات دندانی را درمان می‌کند. شرح این وظایف به صورت ترمیم دندان‌های تخریب‌شده، انجام ریشه‌کشی، اصلاح فرم و موقعیت دندان‌ها با استفاده از اپوکسی رزینی، ارائه سد موقت برای پر کردن شکاف‌ها، و مراقبت از دندان‌های کودکانه می‌باشند. همچنین مراقبت‌های ویژه برای کودکان با نیازهای خاص از دیگر وظایف دندان پزشک کودک است. متخصصان دندان‌پزشکی کودکان با کودکانی که نیازهای ویژه دارند. مانند کودکان با اختلالات تکاملی، اضافه وزن، یا نیازهای درمانی خاص، همکاری می‌کنند و مراقبت‌های مناسب با شرایط را ارائه می‌دهند.

چه زمانی باید به دندانپزشک مراجعه کنم؟

درد دندان، درد ناخوشایندی است که وقتی اتفاق می‌افتد زنگ خطری است. که مشکل دندانی جدی وجود دارد اما قبل از آن تغییر رنگ و تغییر شکل در دندان و سایر اجزای دهان نیز می‌تواند خبر از وجود مشکلات دهانی ودندانی بدهد . هرگاه علائمی چون دندان درد ،آبسه دندانی ، لثه های متورم و دارای خونریزی، دندان های شکسته، حساسیت دندان ها(با خوردن غذا یا نوشیدن مایعات سرد و گرم دندان درد بگیرد.)،درد فک، سردرد، دندانقروچه، بوی بد دهان مداوم یا هالیتوزیس، برآمدگی، توده یا زخم در دهان مشاهده کردید. بهتر است هرچه سریع‌تر به دندان پزشک مراجعه نمایید.

دکتر دندان پزشک کودکان در فردیس

متخصص دندان پزشکی کودکان در فردیس

اما همیشه سوال اینست که چه زمانی به متخصص دندان پزشکی کودکان در فردیس مراجعه نماییم؟درحقیقت دندان‌های کودک از سه ماه دوم بارداری مادر تشکیل می‌شود. کودک زمانی که بدنیا می‌آید دارای 20 عدد دندان شیری می‌باشد که تعدادی آنها در فک کودک رشد می‌کنند.
راهکار دندان پزشکی کیانا به شما اینست که با یک دستمال مرطوب لثه‌های کودک خود را پاک نمایید، یا حتی از مسواک‌های نرم استفاده نمایید ، این عمل باعث می‌شود آسیب رسیدن به دندان آنها جلوگیری شود. خیلی از مادرها هنگام خواب به کودک خود آب میوه یا شیر می‌دهند که این مورد بشدت برای دندان‌های کودک ضرر دارد. زیرا که وقتی شیرینی برروی دندان‌های کودک باقی می‌ماند،که موجب خوردگی مینای دندان می‌شود. از علائم این مورد تغییر رنگ دندان‌ها و سوراخ شدن آنهاست. درصورت بوجود آمدن هرکدام ار این موارد باید با یک متخصص دندان پزشکی کودکان ملاقات حضوری داشته باشید و سریعا برای درمان اقدام نمایید.

لوگوی کیانا کلینیک

02636525965 || 02636503713

info@kianaclinic.com

البرز ، فردیس بلوار شهدای فردیس فلکه سوم قبل از کوچه
۳۵ غربی جنب داروخانه دکتر نیشابوری طبقه پایین

نمونه درمان های کیانا کلینیک

نمونه درمان 00145

نمونه درمان 00145

نمونه درمان 00144

نمونه درمان 00144

نمونه درمان 00143

نمونه درمان 00143

نمونه درمان 00142

نمونه درمان 00142

نمونه درمان 00141

نمونه درمان 00141

نمونه درمان 00140

نمونه درمان 00140

شماره دندان پزشک کودکان در فردیس

اگر شما هم در شهر کرج هستید و به دنبال شماره دکتر دندان پزشک کودکان در فردیس هستید ، تنها کتفیست در گوگل سرچ نمایید و پیشنهاد ما به شما سایت پزشکی کلینیک دندان پزشکی کیانا می‌باشد.

02636525965 || 02636503713 || 09333888090

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.