کامپوزیت دندان در فردیس

کامپوزیت دندان در فردیس

کامپوزیت دندان در فردیس از جمله خدمات کلینیک دندان پزشکی کیانا به مدیریت خانم دکتر بهاره ظفری، جراح و دندانپزشک اطفال می‌باشد. اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که دوست دارید دندان‌های کودک خود را نزد بهترین متخصص دندان پزشک در کرج ببرید ، پیشنهاد ما به شما دندان پزشکی کیانا می‌باشد. اما کامپوزیت چیست و در  چه زمانی صحیح است که انجام دهیم؟
کامپوزیت در حقیقت یک موادی است که برای پر کردن دندان ‌های شکسته یا آسیب دیده استفاده می‌شود. این مواد به شکل خمیری هستند و از نظر ویژگی رنگ هم همرنگ دندان می‌باشند. و در نهایت یک لایه نازک برروی سطح دندان کودک شما قرار می‌گیرد و فرم دهی می‌شود. و برای تثبیت هم پس از فرم دهی ، از نور آبی سخت کمک می‌گیرند.

بهترین کامپوزیت دندان در فردیس

همیشه برای مراجعه کنندگان ما سوال این بوده است که بهترین کامپوزیت دندان در فردیس را چه کلینیکی انجام می‌دهد؟یا حتی بهترین دندان پزشک اطفال برای کاپوزیت چه شخصی است؟ پیشنهاد ما به شما کلینیک دندان پزشکی اطفال کیانا کلینیک می‌باشد. اما ترمیم دندان اطفال با کامپوزیت مزایایی هم دارد. یک اینکه ظاهر دندان کودک شما زیباتر و هم مرتب تر خواهد شد. دوم اینکه روش درمانی کامپوزیت مدت زمان کمتری را دارد و کودک شما کمتر کلافه می‌شود. مورد بعدی این نوع ترمیم تراش کمتری از داندان‌های کودک شما را شامل می‌شود.

مراجعه کنندگان همیشه می‌پرسند آیا پس از کامپوزیت دندان باز هم احتمال شکستگی دندان وجود دارد؟جواب ما به شما اینست که کامپوزیت موجب افزایش مقاومت دندان‌های کودک شما می‌شود و از این رو احتمال شکستگی کمتر می‌شود. و اینکه در صورت هرگونه اختلالی هم ، ترمیم صورت می‌گیرد.

کلینیک دندان پزشکی کیانا 

دکتر بهاره ظفری دندان پزشک متخصص اطفال

کامپوزیت ترمیمی دندان اطفال در فردیس

کامپوزیت دندان انواع متفاوتی دارد که در ادامه هر یک را بررسی می‌نماییم:

  • کامپوزیت ریز دانه (میکروفیل): نسل جدید کامپوزیت، که دارای ذرات کوچیک هساتد ذراتی به اندازه کوچکتر از 100نانومتر است. این ذرات دارای دوام کمتری هستند و در برابر نیروهایی که از سمت دندان‌های عقبی وارد می‌شود نمی‌توانند خوب عمل کنند.از مزایای آن هم صاف بودن سطح ترمیمی آن است.
  • کامپوزیت درشت دانه (ماکروفیل): این مدل کامپوزیت دارای ذراتی می‌باشد که در مقایسه با مواد امروزی خیلی بزرگتر است.بزرگی این مواد باعث می‌شود کامپوزیت مقاومت بالایی داشته باشد. اما متاسفانه پولیش و تمیز کردن سطح ترمیم را دشوار می‌نماید.
  • نانو کامپوزیت‌:نانو کامپوزیت‌ها از ذرات ریزی تشکیل شده اند که این ذرات با اتصال به یکدیگر نانو کلاستر را بوجود می‌آورند.و ویژگی خاص آنها هم همین موضوع است.که با کنار یکدیگر قرار گرفتن،قدرت و مقاوت آنها در برابر هر نوع ضربه و ساییدگی، استحکام آنها بیشتر می‌شود. و با اطمینان می‌توان گفت که بهترین نوع کامپوزیت است.
  • هیبرید، میکروهیبرید و نانوهیبرید: این نوع کامپوزیت هم ویژگی کامپوزیت میکروفیل را داراست و هم ماکروفیل. نوع مواد دارای فیلر بسیار زیادی هستند و همین موضوع باعث می‌شود که مقاومت زیادی داشته باشند اما در مدت زمان زیاد به دلیل استهلاک زیاد، زیبایی آنها کاهش می‌یابد.

قیمت کامپوزیت دندان در فردیس

قیمت کامپوزیت دندان در فردیس از آن دسته از سوالاتی است که مراجعین پس از تماس می‌پرسند.اما پاسخ مسئولین دندان پزشکی کیانا : قیمت کامپوزیت به مواردی چون جنس مواد بکاررفته ، کیفیت آن‌ها،مهارت دندان پزشک مربوطه، زیبایی ایجاد شده بستگی دارد.

کامپوزیت دندان در فردیس

 

  • میزان آسیب دیدگی دندان مشخص شده.
  • میزان تجربه و حرفه یی بودن دندان پزشک.
  • گارانتی پس از انجام کاری که از سمت دندان پزشک ارائه می‌شود.
  • مواد استفاده شده و میزان کیفیت آن در حین کار.
  • تعداد دندان‌های آسیب دیده.

کامپوزیت دندان اطفال در فردیس

کامپوزیت دندان اطفال در فردیس در کلینیک دندان پزشکی کیانا میسر نمایید. در خدمت شما هستیم . تنها کافیست با ما تماس حاصل فرمایید و زمان مدنظرتان را تعیین نمایید.

شماره‌های تماس:

۰۲۶۳۶۵۲۵۹۶۵ || ۰۲۶۳۶۵۰۳۷۱۳ || ۰۹۳۳۳۸۸۸۰۹۰

نمونه درمان های کیانا کلینیک

نمونه درمان 00145

نمونه درمان 00145

نمونه درمان 00144

نمونه درمان 00144

نمونه درمان 00143

نمونه درمان 00143

نمونه درمان 00142

نمونه درمان 00142

نمونه درمان 00141

نمونه درمان 00141

نمونه درمان 00140

نمونه درمان 00140

1 نظر

  • بنده خدمت خانم دکتر بهاره ظفری کامپوزیت ترمیمی دندون دخترم انجام دادم واقعا از کارشون راضی بودم.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.