متخصص عصب کشی اطفال در فردیس

متخصص عصب کشی اطفال در فردیس، پزشکی است. که به تشخیص، پیشگیری و درمان مشکلات مربوط به دندان‌ها و فک‌ها می‌پردازد. یکی از حوزه‌های اصلی کاری این متخصص، عصب‌ کشی دندان‌ها و درمان مشکلات عصبی ریشه‌های دندانی است.

یک دندانپزشک متخصص عصب ‌کشی که گاهی با نام دیگر متخصص درمان ریشه دندان نیز شناخته می‌‌شود. درمان‌های عصب‌ کشی را برای کودکان شما انجام می‌دهد. کاری که دکتر دندان پزشک برای انجام عصب کشی انجام می‌دهد ابتدا قسمت مورد نظر دندان را بی‌ حس می‌کند. سپس دندان را تراش داده و با استفاده از ابزار مخصوصی عصب آسیب ‌دیده و بافت مرده پالپ دندان خارج می‌نماید. بعد از آن حفره‌ی ایجاد ‌شده را با استفاده از مواد خاصی پر خواهد کرد. در آخر کار ممکن است. دندان پزشک استفاده از روکش را بر روی دندان ترمیم‌ شده ضروری بداند.

بهترین متخصص عصب کشی اطفال در فردیس

یک متخصص عصب کشی اطفال خوب باید علاوه بر مهارت بالا در کار خود، بتواند همچنین ارتباط خوب و موثری با اطفال برقرار نماید. تا استرس و ترس احتمالی کودک و والدین او را کم کند. حفره های دهانی اطفال فضای نسبتاً کوچکی است و به همین علت دکتر دندان پزشک باید دستانی چابک و هماهنگی بالا داشته باشد تا بتواند درمان را به خوبی پیش ببرد . همچنین داشتن توانایی و مهارت‌‌های حرکتی دقیق و ظریف با تجهیزات دندان پزشکی در این فضای کوچک درمان را راحت‌ تر خواهد کرد.
کسانی که درد دندان را تجربه کرده اند خوب می‌دانند. که این درد ها تا چه حد میتوانند ناراحت کننده باشند وجوانب مختلفی از زندگی بیمار را تحت‌ الشعاع قرار دهند. بهترین متخصص عصب کشی اطفال در فردیس با تجربه دندان پزشک اطفال باید نسبت به مشکلات حاصل از این عارضه ‌ها حساس باشد و واکنشی همدلانه نشان دهد و با کودک همدردی بکند. همچنین دندان پزشک باید صادق و راستگو باشد و این یکی از مهم ترین ویژگی یک دندان پزشک خوب است. تا بیمار و مراجعه کنندگان بتوانند به او اعتماد کنند. و بیمار بتواند با آرامش خاطر خود را در اختیار متخصص قرار بدهد.

علت درد دندانی همه بیماران به یک علت مشخص نمی باشند. بنابراین مهارت‌ حل مشکل یکی از مهم ترین ویژگی های یک متخصص دندان پزشک خوب است. چرا که تمام مشکلات دندانی یک راه ‌حل واضح و مشخص ندارند. پس گاهی لازم است متخصص خارج از چارچوب درمان معمول تعریف شده فکر بکند تا بتواند بهترین روش درمان را متناسب با شرایط بیمار توصیه نماید.

عصب کشی دندان اطفال در فردیس

آیا عصب کشی دندان درد دارد؟
پدر و مادرهای زیادی با شنیدن اسم عصب ‌کشی دچار استرس و ترس شدیدی می‌ شوند به ویژه وقتی پای فرزندان شان در میان باشد. دغدغه اکثر افرادی که کودکان شان دندان پوسیده دارند، درد ناشی از عصب کشی دندان است. اما باید بدانید که بی ‌حسی موضعی که برای درمان ریشه دندان توسط متخصص استفاده می ‌گردد. بسیار قوی می باشد و کودک شما در طول فرایند عصب‌ کشی و درمان متوجه دردی نخواهد شد.عصب کشی دندان اطفال در فردیس با کلینیک دندان پزشکی کیانا.در خدمت شما هستیم.

عصب کشی اطفال در فردیس

درمان عصب کشی دندان‌ ها زمانی انجام می‌شود که عصب داخل دندان به دلیل عفونت، ترمیم‌ ناپذیری، یا آسیب جدی دچار مشکل شده باشد. این روش به طور معمول با باز کردن دندان و حذف عصب آسیب دیده و سپس پر کردن فضای خالی با مواد خاص انجام می گردد. ضربه‌های قوی به دندان ممکن است باعث آسیب به عصب دندان شوند. و نیاز به عصب ‌کشی داشته باشند. اگر پوسیدگی به حدی پیش رفته باشد که به عصب دندان نفوذ کند، عصب ممکن است التهاب پیدا کند و نیاز به عصب ‌کشی پیدا کند.

در برخی موارد، دندان ممکن است ترمیم‌ ناپذیر شود. و به علت عدم قابلیت ترمیم دندان، عصب‌ کشی انجام می‌شود. وجود علائمی مانند درد شدید، تورم، یا علائم عفونت دور دندان ممکن است نشانگر نیاز به عصب‌کشی باشند. همچنین اگر یک دندان قبلاً درمان شده باشد ولی مشکلات جدیدی پیش آید، ممکن است نیاز به عصب‌کشی دوباره باشد. در هر صورت، تصمیم به انجام عصب‌کشی بر اساس بررسی دقیق دندان پزشک صورت می پذیرد.

اگر هرگونه علامتی از مشکل در دندان یا لثه داشتید، می توانید به دندان پزشک متخصص اطفال بهاره ظفری در کلینیک کیانا مراجعه نمایید تا تشخیص درست گرفته شود و درمان مناسب برایتان انجام گردد. در هر صورت، حتی اگر نیاز به خدمات یا مشاوره تخصصی دندانی دارید، می توانید با کلینیک‌های دندان پزشکی تماس بگیرید تا بهترین مشاوره و درمان را دریافت کنید.

در این قسمت نمونه درمان بهترین دندانپزشکی اطفال در فردیس کرج، خانم دکتر بهاره ظفری را مشاهده می‌کنید:

تلفن

02636525965 || 09333888090

آدرس

البرز. فردیس. بلوار شهدای فردیس. فلکه سوم. قبل از کوچه ۳۵ غربی. جنب داروخانه دکتر نیشابوری. طبقه پایین

ایمیل

info@kianaclinic.com

نمونه درمان های کیانا کلینیک

نمونه درمان 00145

نمونه درمان 00144

نمونه درمان 00143

نمونه درمان 00142

نمونه درمان 00141

نمونه درمان 00140

1 نظر

• سلام. میخواستم از خانم دکتر ظفری تشکر کنم بخاطر کار خوبشون
    و برخورد عالی ترشون. مدت ها بود دنبال یه متخصص عصب‌کشی
    در فردیس میگشتم و کلینیک هم بسیار مجهز بود

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.