کامپوزیت دندان در فردیس

کامپوزیت دندان در فردیس

کامپوزیت دندان در فردیس از جمله خدمات کلینیک دندان پزشکی کیانا به مدیریت خانم دکتر بهاره ظفری، جراح و دندانپزشک اطفال می‌باشد. اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که دوست دارید دندان‌های کودک خود را نزد بهترین متخصص دندان پزشک در کرج ببرید ، پیشنهاد ما به شما دندان پزشکی کیانا می‌باشد. اما کامپوزیت چیست و در  چه زمانی صحیح است که انجام دهیم؟
کامپوزیت در حقیقت یک موادی است که برای پر کردن دندان ‌های شکسته یا آسیب دیده استفاده می‌شود. این مواد به شکل خمیری هستند و از نظر ویژگی رنگ هم همرنگ دندان می‌باشند. و در نهایت یک لایه نازک برروی سطح دندان کودک شما قرار می‌گیرد و فرم دهی می‌شود. و برای تثبیت هم پس از فرم دهی ، از نور آبی سخت کمک می‌گیرند.

بهترین کامپوزیت دندان در فردیس

همیشه برای مراجعه کنندگان ما سوال این بوده است که بهترین کامپوزیت دندان در فردیس را چه کلینیکی انجام می‌دهد؟یا حتی بهترین دندان پزشک اطفال برای کاپوزیت چه شخصی است؟ پیشنهاد ما به شما کلینیک دندان پزشکی اطفال کیانا کلینیک می‌باشد. اما ترمیم دندان اطفال با کامپوزیت مزایایی هم دارد. یک اینکه ظاهر دندان کودک شما زیباتر و هم مرتب تر خواهد شد. دوم اینکه روش درمانی کامپوزیت مدت زمان کمتری را دارد و کودک شما کمتر کلافه می‌شود. مورد بعدی این نوع ترمیم تراش کمتری از داندان‌های کودک شما را شامل می‌شود.

مراجعه کنندگان همیشه می‌پرسند آیا پس از کامپوزیت دندان باز هم احتمال شکستگی دندان وجود دارد؟جواب ما به شما اینست که کامپوزیت موجب افزایش مقاومت دندان‌های کودک شما می‌شود و از این رو احتمال شکستگی کمتر می‌شود. و اینکه در صورت هرگونه اختلالی هم ، ترمیم صورت می‌گیرد.

کلینیک دندان پزشکی کیانا 

دکتر بهاره ظفری دندان پزشک متخصص اطفال

کامپوزیت ترمیمی دندان اطفال در فردیس

کامپوزیت دندان انواع متفاوتی دارد که در ادامه هر یک را بررسی می‌نماییم:

  • کامپوزیت ریز دانه (میکروفیل): نسل جدید کامپوزیت، که دارای ذرات کوچیک هساتد ذراتی به اندازه کوچکتر از 100نانومتر است. این ذرات دارای دوام کمتری هستند و در برابر نیروهایی که از سمت دندان‌های عقبی وارد می‌شود نمی‌توانند خوب عمل کنند.از مزایای آن هم صاف بودن سطح ترمیمی آن است.
  • کامپوزیت درشت دانه (ماکروفیل): این مدل کامپوزیت دارای ذراتی می‌باشد که در مقایسه با مواد امروزی خیلی بزرگتر است.بزرگی این مواد باعث می‌شود کامپوزیت مقاومت بالایی داشته باشد. اما متاسفانه پولیش و تمیز کردن سطح ترمیم را دشوار می‌نماید.
  • نانو کامپوزیت‌:نانو کامپوزیت‌ها از ذرات ریزی تشکیل شده اند که این ذرات با اتصال به یکدیگر نانو کلاستر را بوجود می‌آورند.و ویژگی خاص آنها هم همین موضوع است.که با کنار یکدیگر قرار گرفتن،قدرت و مقاوت آنها در برابر هر نوع ضربه و ساییدگی، استحکام آنها بیشتر می‌شود. و با اطمینان می‌توان گفت که بهترین نوع کامپوزیت است.
  • هیبرید، میکروهیبرید و نانوهیبرید: این نوع کامپوزیت هم ویژگی کامپوزیت میکروفیل را داراست و هم ماکروفیل. نوع مواد دارای فیلر بسیار زیادی هستند و همین موضوع باعث می‌شود که مقاومت زیادی داشته باشند اما در مدت زمان زیاد به دلیل استهلاک زیاد، زیبایی آنها کاهش می‌یابد.

قیمت کامپوزیت دندان در فردیس

قیمت کامپوزیت دندان در فردیس از آن دسته از سوالاتی است که مراجعین پس از تماس می‌پرسند.اما پاسخ مسئولین دندان پزشکی کیانا  قیمت کامپوزیت به مواردی چون جنس مواد بکار رفته ، کیفیت آن‌ها،مهارت دندان پزشک مربوطه، زیبایی ایجاد شده بستگی دارد. کامپوزیت دندان یک درمان پرطرفدار در دندان‌پزشکی است که به دلیل مقرون به صرفه بودن نسبت به لمینت دندان‌ها محبوب است. در حال حاضر کامپوزیت با قیمت‌های مختلفی عرضه می‌شوند. برای هر کسی در کنار کیفیت درمان، قیمت آن نیز برای بیماران دارای اهمیت بالایی می‌باشد. قیمت کامپوزیت دندان در فردیس بر اساس هر واحد است و برای محاسبه نمودن باید نخست در نظر داشت که فرزند شما به چند واحد کامپوزیت دندان نیاز خواهد داشت. 

کامپوزیت دندان یک ماده خمیری شکل بوده که پس از قالب‌گیری از دندان بیمار و ساخت کامپوزیت دندان در لابراتوار دندان‌سازی، به کمک اشعه خاص بر روی دندان بیمار محکم می‌گردد. در بین برندهای گوناگون کامپوزیت ونیر دارای قیمت‌ مناسب‌تری هستند و به این علت که نیازی به تراش دادن دندان‌های اصلی نیست محبوبیت زیادی به دست آورده است.

کامپوزیت دندان در فردیس

 

عوامل تاثیر گذار بر قیمت کامپوزیت دندان شامل برند کامپوزیت و کشور سازنده آن می‌باشد. در این بین مهارت و تخصص پزشک متخصص و تعداد واحدهای مصرفی برای کودک نیز در نظر گرفته می‌‍‌شوند. گاهی درمان‌های جانبی لازم است که بر قیمت کامپوزیت می‌ا‌فزاید. 

  • میزان آسیب دیدگی دندان مشخص شده.
  • میزان تجربه و حرفه یی بودن دندان پزشک.
  • گارانتی پس از انجام کاری که از سمت دندان پزشک ارائه می‌شود.
  • مواد استفاده شده و میزان کیفیت آن در حین کار.
  • تعداد دندان‌های آسیب دیده.

کامپوزیت دندان اطفال در دندان‌پزشکی کیانا با ضمانت ویژه برای فرزندان عزیز شما ارائه می‌گردد.

کامپوزیت دندان اطفال در فردیس

کامپوزیت دندان اطفال در فردیس در کلینیک دندان پزشکی کیانا میسر نمایید. در خدمت شما هستیم . تنها کافیست با ما تماس حاصل فرمایید و زمان مدنظرتان را تعیین نمایید.

شماره‌های تماس:

۰۲۶۳۶۵۲۵۹۶۵ || ۰۲۶۳۶۵۰۳۷۱۳ || ۰۹۳۳۳۸۸۸۰۹۰

کامپوزیت دندان در فردیس

متخصص کامپوزیت دندان در فردیس

کامپوزیت ماده‌ای چسبنده‌ است که اتصال محکمی بر روی سطح مینا و عاج دندان ایجاد می‌نماید. بنابراین ترمیم کردن دندان‌ها را آسان می‌کند. پرکننده‌ی کامپوزیت شامل مخلوطی از مواد پلاستیکی و شیشه‌ای با اندکی رزین بوده. که به آسانی می‌توان آن را رنگ آمیزی نمود تا به دندان طبیعی شبیه بشود. به دلیل ظاهر طبیعی و قیمت مقرون‌ به‌صرفه‌ترآن نسبت به لمینیت و آمالگام نقره‌ای، روش درمانی کامپوزیت محبوبیت بیشتری یافته است و جایگزین گردیده است.
انواع گوناگونی از ترکیبات کامپوزیتی هستند که به جهت ترمیم و زیبایی دندان‌ها استفاده می‌شوند. شکل نهایی کامپوزیت یک ترکیب خمیری می‌شود. که می‌توان آن را به راحتی داخل حفره‌ها و ناهمواری‌های دندان نماییم تا آن را پر کنیم. ترکیبات کامپوزیت کاملا همرنگ دندان‌های طبیعی می‌باشند و هیچ گونه ترکیب فلزی در آن وجود ندارد.
اساسی‌ترین کاربرد کامپوزیت برای ترمیم دندان‌هاست. حفره‌های دندانی از معضلات رایج دندان‌ اطفال می‌باشند. این حفره‌های کوچک در اثر پوسیدگی دندان و به دلایل دیگر روی سطوح دندانی ایجاد می‌گردند و ظاهر آن‌ها را زشت و نتمنظم می‌کنند. با گذشت زمان باکتری‌ها بر روی سطح دندان پلاک‌ تولید می‌کنند و مینای دندان را فرسایش خواهند داد. بنابراین با استفاده از کامپوزیت دندان، این حفره‌های دندانی را پر می‌نمایند. ماده کامپوزیتی به آسانی داخل این حفره‌ها قرار گرفته و آن‌ها را به‌خوبی می‌پوشاند.

نمونه درمان های کیانا کلینیک

نمونه درمان 00259

نمونه درمان 00259

نمونه درمان 00258

نمونه درمان 00258

نمونه درمان 00257

نمونه درمان 00257

نمونه درمان 00256

نمونه درمان 00256

نمونه درمان 00255

نمونه درمان 00255

نمونه درمان 00254

نمونه درمان 00254

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.